۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۹

تغییرات در دو معاونت استانداری لرستان/ انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی

تغییرات در دو معاونت استانداری لرستان/ انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: با صدور حکمی از سوی حبیب الله دهمرده استاندار لرستان دو معاون سیاسی و امنیتی و مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار لرستان با صدور حکمی، "نصراله رشنو" را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب کرد.

حبیب الله دهمرده در این حکم، نصراله رشنو را با حفظ سمت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری لرستان منصوب کرده است.

استاندار لرستان در حکم انتصاب رشنو، بر تلاش در راستای تحقق ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های والای امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کرده است.

پیش از این سجاد معین فارسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان را برعهده داشت که وی نیز به عنوان معاون سیاسی، امنیتی استانداری منصوب شده است.

در این راستا وزیر کشور با صدور حکمی براساس پیشنهاد استاندار لرستان، سجاد معین را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی استانداری منصوب کرد.

سجاد معین پیش از این سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی استانداری لرستان را برعهده داشت، که از سوی استاندار لرستان برای تصدی این مسئولیت به وزارت کشور معرفی شده بود.

مصطفی محمد نجار در حکم انتصاب معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، برخدمت صادقانه در راستای آرمان های والای انقلاب با هدف تامین رفاه و آسایش مردم تاکید کرده است.

پیش از این مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر عهده حسن شریعت نژاد بود که وی چندی پیش استعفا داد.

کد خبر 2108119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha